U mjesecu prosincu slavimo blagdane, zajedničke trenutke, osjećamo ljubav i prisnost s bližnjima. Sve je nekako ljepše, mirisnije, veselije, svjetlije i ispunjeno toplinom. Kroz taj zadnji mjesec u godini djeca više izražavaju želje za božićnim poklonima, a roditelji pohode shopping centre ostvarujući te iste želje.
Advent u vrtiću obilježili smo na malo drukčiji način, s naglaskom da igračke i skupi pokloni ne budu primarna želja djeteta, odnosno pokazali smo djeci kako je Božić puno više od omiljenog im Djedice koji nosi darove. Ponukani takvom mišlju, odgojitelji su odlučili u takozvanom mjesecu darivanja pokloniti djeci božićnu predstavu. Uz mnogo truda za izradu scenografije, kostimografije i teksta, jer ipak, imat ćemo ispred sebe najzahtjevniju publiku, uprizorli smo priču "Čarobnjak iz Oza" na nama svojstven način. Kroz glavne likove Dorothy, Lava, Strašila i Limenog, poslali smo poruku kako smisao Božića ipak nisu skupe stvari.

Priča je to o oholoj djevojčici koja se zbog svoje zloće i grubosti prema prijateljima i odraslima pronađe u vrtlogu koji ju odnosi u Zemlju Prijateljstva. Tamo uz pomoć dobre Vile, Oblaka i Duge dobije upute na koji način se može vratiti kući, odnosno na koji način može imati zdravo odrastanje. Na svome putu ka cilju upoznaje Strašila, Limenog i Lava, ali i zlu Vješticu, uz koje stječe sve one potrebne vrline koje znače život, a to su ljubav, hrabrost i mudrost. Zla vještica koja se nalazi ovdje kao iskušenje, ipak ostaje poražena jer je ljubav uvijek pobjeđuje zlo. Napokon dolazi u željenu zemlju, Zemlju Božićnog Duha u kojoj susreće vesele Patuljke i vladara Zemlje, koji joj čestita na pobjedi nad svojom zloćom i stjecanju novih, ljepših, društveno prihvatljivih vrlina, kao i prijatelja.
Prepuna dvorana Praktikuma, ozarena dječja lica, cika i navijanje za pobjedu nad zlom, ostavlja dojam da smo u tih 20ak minuta trajanja predstave ipak uspjeli potaknuti socio-emocionalnu komponentu u njihovom razvoju. Ova priča otvara pitanje svima nama odraslima, jesmo li kao takvi odgovorni usađivati im od najranijih dana upravo takve vrijednosti, naspram potrošačkog konzumerizma, s konačnim ciljem da jednoga dana postanu ostvareni i sretni ljudi koji će njegovati i podržavati radost okupljanja, bliskosti, dijeljenje nematerijalnog i u konačnici skromnost i zajedništvo. Jer to je smisao Božića, zar ne?