Polazak u školu jedan je od najuzbudljivijih perioda života svakog djeteta, ali i cijele njegove obitelji. Miješaju se osjećaji ponosa, radosti, uzbuđenja, straha, zbunjenosti, iščekivanja. Kako bi se taj košmar osjećaja posložio, objasnio i smjestio u djetetovo "JA", psihologinja je s predškolarcima provela ciklus radionica na temu socio-emocionalnih kompetencija.
Bavili smo se tjelesnim osjetom emocija, prepoznavanjem i imenovanjem emocija, timskim radom, empatijom, rješavanjem sukoba, suradnjom u grupi, samoregulacijom i iskazivanjem neugodih emocionalnih stanja, a sve kroz razne igre i zabavne aktivnosti.
Puno smo se igrali, naučili još više, otkrivali o sebi i svojim prijateljima.
Ukoliko imate potrebu za individualnim informacijama o Vašem djetetu, molimo obratite se psihologinji putem e-maila dvorepcici.psiholog@gmail.com ili telefona 099 355 8593.
U nastavku je popis poželjnih i korisnih aktivnost za Vas i Vašeg predškolarca u ljetnom periodu:
- Napravite popis aktivnosti prema željama djeteta, uz Vaše sugestije
- Borba vodenim balonima
- Bojanje kamenčića na plaži (vodenim bojicama)
- Kampiranje u dvorištu (ili pravom pravcatom kampu)
- Gledanje zvijezda padalica (oko 10. kolovoza)
- "Smiješna lica" ispod vode (u moru)
- Sakupljanje školjkica i pužića na plaži
- Vrtlarenje
- Pranje auta mami i tati
- Piknik na plaži ili u obližnjem parku
- Oslikavanje dvorišta šarenim kredama
- Pravljenje domaćeg sladoleda
- Igranje kartaće igru (to može biti s "pravim" kartama; ako je dijete tek usvojilo količinske odnose, vježbajte na način da je cilj skupiti što više karata, tako da u svakom krugu karte osvaja onaj koji baci veći broj istog oblika odnosno boje)
- Učinite dobro djelo – donirajte igračke, starijoj osobi iz obitelji i susjedstva ponudite pomoć (odlazak u dućan, pomoć u dvorištu), sakupite smeće na nekoj od "vaših" plaža
- Zajedničko gledanje animiranog filma "Izvrnuto obrnuto" (Inside Out, 2015.)
Sretno i veselo! I ne zaboravite, iako su već veliki školarci, u srcu su još uvijek velika djeca koja i dalje najlakše i najbolje uče, doživljavaju i komuniciraju kroz igru.